امروز چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
ادعای رسانه‌ای در مورد ضرب الاجل پایان حمله نظامی اسرائیل به غزه از سوی آمریکا، هماهنگی و تبادل نظر روزانه واشنگتن و تل‌آویو در مورد غزه، یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری از مهمترین تحولات بامدادی پیرامون فلسطین اشغالی است.
به گزارش کانون به نقل از راه دانا همزمان با طرح ادعای برخی رسانه‌های آمریکا مبنی بر ضرب‌الاجل کاخ سفید به تل‌آویو برای اتمام حمله نظامی به غزه، ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز چهارشنبه به منطقه جنین در کرانه باختری یورش گسترده برد و در نوار غزه نیز از زمین و آسمان حملات خود را شدت بخشید.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که توانسته علاوه بر انهدام خودروها و تجهیزات ارتش اسرائیلی، شماری از متجاوزان در شمال و جنوب غزه را  زخمی کند.

 هشدار شورای همکاری درباره تداوم تجاوزات اسرائیل به غزه
حاضران در چهل و چهارمین دوره اجلاس شورای همکاری خلیج فارس بر لزوم انجام یک اقدام جامع بین المللی برای توقف تجاوزات رژیم اشغالگر علیه غزه تاکید کرده و نسبت به عواقب تداوم تجاوزات این رژیم و گسترش درگیری در منطقه هشدار دادند

جهاد اسلامی: دشمن در همه میادین نبرد درحال غافلگیر شدن است
یکی از مسئولان جنبش جهاد اسلامی با تأکید بر "دشمن صهیونیستی امروز در همه میادین نبرد غافلگیر می‌شود"، گفت: مقاومت در نهایت اشغالگران را مجبور به توقف جنگ خواهد کرد.

08:27- رژیم صهیونیستی به هلاکت دو نظامی دیگر خود اذعان کرد
ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز از کشته شدن یک افسر گردان زرهی در درگیری در شمال نوار غزه خبر داد.

ارتش این رژیم همچنین اعلام کرد که یک افسر نظامی این کشور در حادثه‌ای(واژگونی خودرو)‌ در جنوب فلسطین اشغالی کشته شده است.

بدین ترتیب تعدادی کشته‌های نظامیان صهیونیست طی 24 ساعت گذشته به اعتراف صهیونیست‌ها به 9 نفر رسید.

پنتاگون: روزانه با اسرائیل تبادل نظر می‌کنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نیازمندیها
مطبوعات و خبرگزاریها